Wednesday 17 May 2017

PENGALAMAN SAYA MENGGUNAKAN SET MENYUSU SHAKLEE / TESTIMONI SET MUENYUSU

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA NO-MUSLIM

Terlebih dahulu saya ucapkan terim kasih kerana sudi singgah di VitaminORI. Pada kali ini saya ingin berkongsi cerita tentang pengalaman saya sendiri sebagai pengguna produk shaklee. 

BAGAIMANA SAYA TERJEBAT DENGAN SHAKLEE

Pada asalnya saya mempunyai masalah penyusuan pada usia 10 bulan anak sulong saya pada tahun 2015. Ibu mana yang tidak susah hati bila tidak dapat memberi susu badan seperti yang disarangkan oleh kerajaan. Lagi-lagi bila kita tahu khasiat susu ibu sangat bagus dan penting bagi seorang anak kecil. Susu ibu juga akan memberi kesan kepada kesihatan dan mental si anak.

Apabila saya mempunyai masalah penyusuan saya mula mencari altenatif untuk memperbanyakkan susu. Saya ada mengambil ubat di klinik tetapi ia membuatkan saya sentiasa mengantuk dan tidak boleh berkerja. Dalam fikiran saya memang rasa ingin cuba produk shaklee kerana sudah melihat kesan positif dari seorang rakan kerja.

Pada penghujung bulan 4/2015 saya sudah dapat set menyusu yang saya inginkan. Saya terus mencuba nya. Alhamdulilah tidak sampai seminggu penggunaan saya sudah dapat efffect yang super. Susu kembali meriah macam dulu lagi. Anak tidak lagi meragam dan berjaga malam seperti sebelum ini. Badan saya pun rasa cergas dan bertenaga sepanjang hari walaupun menyusu dan berkerja. 


SET MEYUSU YANG MEMBANTU SEBELUM INI


Disini saya ingin kongsi tentang produk atau vitamin yang terdapat dalam set menyusu yang saya amalkan sebelum ini. Set menyusu yang sangat super bagi saya kerana bukan sekadar membantu menyelesaikan masalah saya tetapi ia juga membantu saya dari segi kesihatan. Bab yang tu nanti lain kali saya kongsikan.



vitamin yang terdapat dalam SET MENUSU SHAKLEE


  • VITA-C : membantu meningkatkan kandungan antibodi dalam susu ibu. Bagi ibu-ibu yang menghadapi puting luka, Insyaallah akan mudah sembuh dan vitamin C juga membuatkan kulit makin bersih, cerah dan berseri. Say no to kulit kusam!
  • VITA-LEA : Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Bagi ibu menyusu, vita-lea telah dilengkapi dengan zat besi bagi membantu pembesaran anak lebih baik. Doktor menasihatkan agar ibu yang menyusu perlu memastikan pengambilan zat besi dalam menu harian agar si ibu tidak mudah pitam atau pening selepas memerah mahupun menyusukan anak.
  • B-COMPLEX : Anti-stress. Membantu mengatasi kelesuan, mengimbangi hormon, menukarkan makanan kepada tenaga dan asid folik penting dalam penyusuan ibu.
  • ALFALFA : Membantu memperbanyakkan susu ibu dan telah digunakan sejak zaman berzaman sebagai penambah susu terutama di negara barat
  • Energizing Soy Protein (ESP) : Membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu dan memekatkan susu ibu, kesannya bayi akan mudah kenyang dan kurang meragam. Selain itu, ESP membantu memberi rasa kenyang lebih lama dan mencantikkan kulit ibu.

APA LAGI KEBAIKAN SET MENYUSU INI?

  • Kulit bertambah cantik dengan adanya B Complex, Vit C dan ESP
  • Luka, parut dan stretch mark/selulit beransur pulih dengan adanya Vit C & ESP.
  • Kulit bertambah cerah dengan adanya ESP
  • Rambut dah kurang gugur dengan adanya ESP yg menguatkan rambut dan kuku
  • Suami pun rasa best, dah tak perlu manjakani dgn adanya Alfalfa. Macam anak dara you..
  • Badan bertenaga, Dulu penat dan cepat mengantuk,sekarang tidur lambat pun takpe.  ini kerana dengan bantuan B complex dan VITALEA.
  • Tidak lagi diserang sakit kepala dengan adanya B complex dan OSTEMATRIX
  • Baby cepat kenyang dengan pengambilan ESP dan susu juga menjadi pekat.
  • Tidak lagi mengalami kejang kaki dengan adanya OSTEMATRIX
  • Senang bangun pagi pun sebab ada OSTEMATRIX
  • Dulu saya ni jenis susah buang air besar, kadang2 sampai seminggu sekali. Sekarang tiap2 hari saya dapat membuang lagi...dengan adanya ALFALFA


 Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment