Monday 5 June 2017

NAK JADI PRO KENA ADA ILMU/SMS SETIAP BULAN

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Alhamdulilah...setiap bulan pihak shaklee akan adakan SHAKLEE MONTHLY SHARING (SMS). Kami para sid akan mengambil peluang untuk mengahadirinya bagi menambahkan ilmu tentang keperluan supplement dan terutamanya keunikan produk-produk shaklee.


Program ini biasanya mengambil masa 1jam atau 2jam sahaja dan di buat di branch shaklee. Masa ini la kami para sid mengambil peluang bertanya dengan nutrition produk apa yang sesuai dengan masalah yang dihadapi.

Yang best tentang SMS ni kami boleh bawa anak dan suami untuk join sekali semasa SMS ni. Selain kita dapat ilmu kita juga dapat bersama spend time dengan keluarga. 

Senang je kan nak jalankan biz shaklee ni. Kelas telah di sediakan kita hanya perlu menghadirinya je bagi tambahan ilmu, selain tu kita juga aa kelas online. Yang ni nanti lain kali saya kongsi kkk.

Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment