Wednesday, 7 June 2017

KEBAIKAN KOLAGEN DAN TESTIMONI-TESTIMONI KOLAGEN

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hari ni dah 12 Ramadhan dah nak masuk pertengahan ramadhan dah kita ni, pasti ramai yang sudah buat persiapan untuk raya kan.

Tidak kira lah dari segi baju, kuih muih mahupun kecantikan dan kesihatan diri. Kali ini saya ingin kongsikan kebaikan dan testimoni-testimoni kolagen

KEBAIKAN COLLAGEN

Bila sebut collagen je mesti lah terbayang kulit cantik, makin muda... Tapi kan tau tak sebenarnya collagen sangat banyak kegunaan dia?

💓 kolagen membina tulang rawan kita. rawan tu yg mana? ia tulang lembut yg menyambung sendi kita tu. Kalo makan ayam...Perasan tak kat sendi2 ayam tu ada mcm lapisan lembut... itulah rawan. bila rawan tak cukup kolagen, ia boleh tercedera, menipis... Hasilnya sendi kita makin lama makin haus...

💓 kolagen membantu meningkatkan metabolisma. Makin berusia metabolisma makin menurun. Haaa yg 30 ke atas ni dh tahap wajib amik colagen tau. slow metabolism salah satu akibatnya...Badan senang naik.

💓 bila tak cukup kolagen, usus kita senang 'bocor' yakni usus kita akan menyerap benda yg tak sepatutnya --> toksin! usus sepatutnya menyerap nutrient dan buang toksin tp kalau bocor.. Semua pun dia kasi lalu.

SIAPA YANG PERLUKAN KOLAGEN
👉Pelajar
👉Artis/celebrity
👉Mangsa kebakaran
👉Lelaki dan wanita
👉Wanita yang baru lepas bersalin
👉Bekas pesakit yang ada masalah kulit/parut
.
MEREKA YANG LEBIH MEMERLUKAN KALOGEN
👉Ada kedutan pada wajah
👉Ada jeragat dan bintik hitam
👉Ada 'eye bag'
👉Ada pori-pori besar
👉Kulit lesu dan mudah kering
👉Kelihatan tua dari umur sebenar
👉Sakit belakang dan sendi
👉Ada pigmentasi dan tona kulit tidak sekata
👉Gusi tidak sihat
👉Garis halus di leher
👉Payudara kendur
👉Kuku senang pecah
👉Ada lingkaran hitam bawah mata
👉Rambut kering dan bercabang

TESTIMONI-TESTIMONI KOLAGEN






 Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA


No comments:

Post a comment