Tuesday 13 June 2017

CARA MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH BAGI IBU-IBU YANG BERKERJAYA

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua yang sudi datang ke VitaminOri tentang bagaimana ingin menjana pendapatan bagi ibu-ibu yang berkerjaya tapi masih ingin menambahkan lagi income keluarga.


Dah jadi ibu bapa ni macam-macam kita risaukan tentang anak-anak. Lebih-lebih lagi zaman sekarang ni macam-macam kejadian yang kita dengar kan.
Pengasuh yang dera anak, van sekolah yang lebih muatan, memandu cara berbahaya dan pelbagai lagi berita yang tidak enak untuk didengar.
Seboleh-bolehnya kita nak jaga anak kita sendiri dan hantar-ambil anak sendiri. Bukan sekadar dari segi keselamatan sahaja, kita juga mahu lebih masa bersama anak-anak. Kita nak tengok anak-anak membesar depan mata kita.
Namun, ekonomi zaman kini yang meruncing membuatkan kita rasa cita-cita kita terbatas. Suami isteri perlu bekerja tetap untuk menampung keperluan keluarga.
Macam mana nak capai cita-cita jaga anak sendiri terutamanya apabila mereka dah masuk sekolah darjah 1 nanti?
Saya ada cadangan, mulakan bisnes part time semasa masih bekerja. Bisnes tu adalah bisnes yang tak perlu kita keluar je pejabat pos untuk hantar barang atau perlu sentiasa berjumpa customer. Semuanya boleh buat secara online.
Ada ke bisnes macam tu? Boleh beri pulangan lumayan ke?
Ada. Bisnes Shaklee. Bisnes ni mampu memberikan kita sehingga 4-5 angka jika kita beri komitmen sepenuhnya.

APA YANG BEST SANGAT TENTANG BISNES SHAKLEE INI?

1. Ada untung runcit dan bonus bulanan dari Shaklee bergantung kepada jualan kita. Jika kita mahu lebih kita kena usaha sunguh-sunguh dan kita perlu buat target jualan setiap bulan dan kita perlu usaha untuk capai target tersebut agar kita dapat bonus yang kita inginkan pada bulan seterusnya.
2. Semuanya boleh dibuat secara online sahaja. Kita hanya masukkan order pelanggan dan Shaklee akan uruskan semuanya hingga sampai ke depan pintu rumah pelanggan. Senang kan? Sesuai sangat untuk mereka yang sibuk bekerja.
3. Pendapatan yang lumayan, boleh tengok purata pendapatan pengedar Shaklee di bahagian bawah ya.
4. Bahan-bahan marketing disediakan. Hanya perlu copy-paste sahaja untuk memasarkan produk Shaklee, selain itu beratus poster produk yang cantik dan poster testimoni. Tinggal nak tulis dan kongsi sahaja
5. Tidak perlu buka kedai atau stokis, hanya buat secara online. Anda hanya perlu kosisten post produk ke FB,IG,PAGES dan BLOG sahaja. Jangan risau jika anda tidak mahir untuk melakukannya. Kami akan membantu anda sampai berjaya janji mahu je
6. Kami sediakan kumpulan sokongan untuk semua bisnes partner kami. Anda tidak akan keseorangan. Setiap orang di dalam kumpulan sokongan sedaya upaya untuk membantu jika ada masalah dan juga sama-sama memberi motivasi di antara satu sama lain.
Haaaa.. mudah bukan? Sesuai sangat untuk mereka yang masih bekerja dan boleh melakukannya secara part time.
Bisnes ini sesuai untuk anda? Hubungi saya hari ini demi merancang masa depan anak-anak dan ibu bapa yang lebih bahagia InshaAllah.

Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

No comments:

Post a Comment