Saturday, 3 June 2017

HAMIL DENGAN ANGGUR MUSCADINEN/TESTIMONI DIRI SENDIRI

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Pada entri kali ni saya ingin kongsikan testimoni diri sendiri iaitu:-

VIVIX VS HAMIL


Kenanga yang tidak akan dapat dilupakan pada tahun ini bila saya di sah kan hamil anak ke dua. Alkisah macam mama saya dapat tahu saya hamil pada mula nye rasa nak makan colek buah. So adik bagi yang dia punya kt saya. Sebelum makan dah lihat banyak nye buah lanas ada dalam ni abaikan jelah.

Bila dah habis buah lain rasa sayang lak nak buang macam tu je ketepi je la dulu, buat benda lain dalam masa sama lihat buah lenas tu lagi hahaha. Bila rasa sayang dan membazir nak buang macam tu je saya tekat nak chek dulu UPT.

Memang rasa tidak sedap badan banyak hari dah cuma tidak terpikir lah yang dah berbadan dua sebab pergnan sebelum ni tidak rasa apa-apa pun tup2 perut dah besar haha. Selepas buat test alangkah terkejut melihat keputusan yang keluar, time tu tak tahu nak rasa apa dah air mata dah mula mengalir huhu.

Alhadulilah rezeki kali ni datang awal, ingat masih sukar lagi untuk mendapat zuriat seperti yang sulong dulu. Persoalan yang sentiasa bermain di fikiran adakah di sebab kan oleh sebotol VIVIX yang saya amalkan sebelum ini. Ambil vivix untuk masalah lain sebenarnye hihi.

Walauapapun syukur alhamdulilah dengan rezeki yang diberikan oleh nye. Kesan vivix or tidak biar ia menjadi tanda tanya je kihkihkih. Ikutkan kajian vivix memang terbaik kerana dapat membantu dari peringkat DNA kerana ia mempunyai antioksidan yang pawer.

Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a comment