Thursday 17 May 2018

PELUANG PERNIAGAAN SECARA FULL TIME/PART TIME DENGAN SHAKLEE

Adakah anda masih tercari-cari perluang bisnes yang boleh dibuat secara part time ataupun full time? 

Kami di empayar Shaklee boleh membantu menyelesaikan masalah anda. Jangan risau, kami bukan skim cepat kaya walaupun kami di kenal sebagai bisnes MLM.


Jom baca apa kata CEO SHAKLEE

Secara peribadi, saya ingin mengalu-alukan kehadiran anda ke dalam keluarga Shaklee dan tahniah kerana anda telah membuat pilihan untuk sebuah kehidupan yang lebih sihat, dan lebih baik. Kami amat teruja untuk menganugerahkan satu peluang untuk anda mencapai impian dengan berkongsi produk² kesihatan semulajadi yang terbaik dengam berjuta-juta orang yang perlu dan mahukan apa yang kami ada.

Kejayaan anda di Shaklee bergantung sepenuhnya pada keazaman anda. Manakala, kami menawarkan produk semulajadi selamat dan terbukti berkesan, serta menyokong latihan, pengiktirafan dan plan pampasan yang lumayan. Anda perlu sebarkan pada yang lain, berkongsi dengan orang diluar sana dengan ilham bahawa manusia boleh mencipta kehidupan yang mereka impikan. Apa yang teramat istimewa tentang shaklee ialah tiada HAD atau SEMPADAN selagi anda mampu mencapainya.

Mulakanlah hari ini. Alami sendiri produk² hebat kamindan mulakan perniagaan anda. Tetapkan matlamat dan bina plan tindakan merupakan elemen utama kejayaan anda. Ikuti Panduan Perniagaan ini yang mana ianya dapat membantu anda memcapai sebuah perniagaan yang boleh bertahan ke generasi akan datang.

Kita jarang mendapat peluang untuk mencipta kehidupan yang lebih baik dan dalam masa yang sama dapat membantu orang lain. Saya rasa bertuah menjadi sebahagian daripada Shaklee dan berharap anda sebagai ahli keluarga Shaklee diberikan peluang untuk lebih sihat dan sejahtera serta kehidupan yang lebih bermakna.

Semoga anda dilimpahi dengan kehidupan yang lebih sihat, bahgia serta aman dan makmur

Salam hormat,
ROGER BARNETT,
Pengerusi dan CEO Shaklee Corporation

Anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga kami? Hubungi saya segera, saya akan beri keterangan yang lebih lagi supaya anda lebih fahan tentang bisnes yang bakal anda terajui untuk masa depan anda dan kelurga anda.

Insyallah saya akan bantu anda untuk mendapat pendapatan seperti mana yang anda inginkan di zaman yang serba model dan mencabar ini. Jom sama² kita merebut peluang yang telah shaklee diberikan kepada kita semua untuk mengubah kehidupan kita dan orang lain.


Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA

No comments:

Post a Comment