Saturday 5 May 2018

5 PERANAN PEOTEIN UNTUK KURUS DENGAN CEPAT - Pengedar Shaklee Wakaf Che Yeh 0139926245

Ramai yang sudah tahu yang protein sangat penting untuk diet kita seharian. Bagi mereka yang ingin mengekalkan berat badan ideal memerlukan protein dengan lebih banyak daripada kabohidrat dan lemak.


Penggunaan secara kosisten pritein berasaskan tumbuhantumbuhan, rendah indeks glisemik dan protein bukan GMO membantu dalam pengurusan berat badan.

Meh baca apa PERANAN PROTEIN UNTUK KEKAL BERAT BADAN IDEAL.

1) Menberi anda tenaga berkekalan

✅ Protein dicerna sebelum ianya dibebaskan sebagai tenaga. Ia adalah sumber rangsangan tenaga yang lebih baikbaik untuk jangka masa panjang. Pecernaan yang perlahan membantu anda mengekalkan tenaga sepanjang hari, agar anda dapat melakukan lebih banyak aktiviti dalam sehari.

2) Membantu anda mengekalkan ukur lilit pinggan

✅ Apabila digabungkan dengan senaman, protein membantu pembentukkan otot. Ini sering disalahertikan sebagai penambahan berat badan. Permakanan tinggi protein meningkatkan metabolismametabolisma, penggunaan kosistem protein membantu mengekalkan berat badan. Pastikan anda memilih serbuk protein yang tidak mengandungi gula pasir putih supaya tidak menambahkan ukur lilit pinggan anda.

3) Lebih otot - lebih pembakaran kalori

✅ Protein membentuk dan membina otot yang anda miliki, maka lebih banyak kalori tubuh anda akan terbakar. Dengan pengambilan protein secara kosisten, anda melatih badan untuk membakar kalori secara berterusan dan meningkatkan metabolisma dan pembakaran lemak.

4) Membantu mengawal selera makan dan mengurangkan keinginan makan.

✅ Meningkatkan rembesan hormin peptide YY, yang membantu anda berasa kenyang lebih lama. Hasilnya, ia membantu mengawal selera makan anda, oleh itu makan kalori yang sedikit dalam hidangan seterusnya. Kajian juga menunjukkan bahawa pengambilan sarapan pagi yang tinggi protein mempunyai kesan yang singnifikan dalam mengawal nafsu makan serta pengambilan snek lewat malam

5) Makanan sihat yang mudah 

✅ Shake Protein adalah cara terbaik untuk menambah protein tambahan dalam diet anda. Ia juga bertindak sebagai makanan sihat yang mudah berbanding makanan sejuk beku atau makanan segera yang berminyak. Mudah di ambil dan disediakan, hanya tambah serbuk protein kedalam minuman segera anda atau air dan goncang untuk tubuh yang lebih! 



Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA

No comments:

Post a Comment