Wednesday 16 May 2018

ATASI MASALAH SENGGUGUT YANG AMAT TERUK

Ramai wanita yang pernah mengalami masalah senggugut ni bukan. Mereka yang di serang senggugut sahaja tahu betapa deritanya ketika di serang sampai terguling² menahan sakit.

Jangan pandang ringgan pada masalah senggugut ni yea sayang² semua ia boleh menyebebkan sukar untuk hamil, selain dari itu ia juga akan menganggu aktiviti harian anda.

Jom baca kisah Hasmimie Arrfin ni yang kini sudah bebas dari masalah senggugut yang di alami sejak dari bujang lagi.

[MASALAH SENGGUGUT SEMAKIN BERKURANGAN SELEPAS AMALKAN OSTEMATRIX DAN GLA COMPLEX SHAKLEE]
.

Assalamualaikum. Saya hasmimie arrfin  saya nak kongsikan kisah mcmne saya bebas dari masalah senggugut yang sangat teruk.
.

Semasa bujang. Tiap-tiap bulan hari 1st datang haid memang  wajib dapat MC. Sampai muka ni dah naik malu mana tidak nya. Doc yang merawat tu lelaki sampai 1 tahap bila datang klinik doc cakap ye mimie,period paint ya...doc pun dh kenal..aduhh..merah muka.
.

Bile diserang senggugut memang tahap berguling,tido merengkuk menahan kesakitan yang amat sangat. Siapa yang pernah alami mesti tau macamana sakitnya tu. Kalau hari 1st kena  time dekat office mmg nak jalan pun pegang dinding  membongkok2 macam nenek sibongkok tiga..Sakittt..
.

Suatu hari alkisah bermula selepas officemate promot si putih putih melati Ostematrix kepada saya. Niat dia share pasal Oste tu sebab dia tahu saya ni jenis tak minum susu. Ingat lagi ayat dia,Adik,elok ambil kalsium ni. Sekarang masa bujang adik tak pikir lagi. Esok2 dah kawen baru adik tahu. Adik tu dah lah tak minum susu. Nanti adik menyusu baby,baby tarik semua kalsium adik adik plak tak minum susu so darimana adik nak dapat kalsium untuk adik plak?
.

Itu lah yang jadi reput gigi,reput tulang sbb baby dh tarik kalsium adik. Lagi 1 adik tu senggugut teruk bagus adik ambil oste ni. Sebab  kalsium membantu mengekalkan otot dalam badan yang menghalang daripada kekejangan. Adik pun selalu mengadu sakit-sakit badan kalau banyak jalan & naik tangga. Tu sebab  adik kekurangan kalsium la.
.

Saya pulak jenis kalau kawan berniaga memang senang nak tergoda untuk membeli. Hihi. So saya pun decide beli oste pada bulan itu. Selepas mencuba sebotol siputih Ostematrix alhamdulillah haid bulan berikutnya tu saya tak diserang senggugut lagi.
.

Menunggu2 jugak kononnya bila lah nak senggugut..hahhaa.. Waaahhh.. ini ajaib.. memang benar-benar berkesan. Badan pun dh takde sakit-sakit  sangat ulang alik turun naik tangga. Dan 1 lagi yang saya perasan saya dah tak perlu tunggu 3 4 hari atau kadangkala seminggu untuk membuang. Rupa-rupanya kandungan magnesium dalam Oste tu membantu otot usus menjadi lebih relaks & lancar. Najis juga lebih lembut & lebih mudah dikeluarkan.
.

Bulan seterusnya saya beli Oste dan tambah GLA untuk masalah senggugut saya tu. Dan saya serta merta join jadi ahli Shaklee kerana saya sudah merasai Shaklee Effect itu sendiri.
.

Alhamdulillah sehingga hari ini saya tidak lagi diserang sengugut yang sampai tahap bergulung-gulung mcm tikar mengkuang 😅😅😅. Terima kasih officemate merangkap mak shaklee ku kerana memperkenalkan oste kepada saya 😘😘
.

Kepada anda yang mengalami masalah sama seperti saya iaitu 3S : Senggugut,Sakit2 Badan & Sembelit  dapatkan Ostematrix & GLA hari ini juga. Pastinya takkan sia-sia 💪💪💪

Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA

No comments:

Post a Comment