Sunday 6 May 2018

3 MANFAAT MENAKJUBKAN CoQ10 KEPADA KULIT

Tidak dinafikan memiliki kulit yang cantik adalah impian setiap wanita di dunia. Biarlah CoQ10 menjadi rahsia kecantikan terbaik anda supaya anda dapat terus menyerlah dan tanpil berseri.


1) Perlindungan Optimum untuk kulit berseri

✅ CoQ10 antioksida yang kuat, melindungi kulit anda daripada mengalamj penuaan pramatang yang disebabkan oleh pendedahan metahari yang berlebihan dan tindak balas keradangan.

✅ Ia juga meningkatkan perlindungan antioksida kulit dengan meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh sinaran UV dan bahan pencemar yang boleh merosakkan kolagen dan elastin kulit anda, yang membawa kepada penuaan pramatang.

2) Kulit kelihatan lebih muda

✅ Kehilangan kolagen dan elastin menjadikan kulit anda tidak tegang dan berkedut. Alami pengurangan garis halus dan berkedut serta dapatkan kulit lebih licin dan lebih anjal dengan CoQ10 kerana ia membantu mengurangkan penguraian kolagen di dalam kulit.

3) Meremaja dan meningkatkan tenaga

✅ Meremajakan kulit yang sedang mengalami penuan dengan meningkatkan tahap CoQ10 tubuh. Ia memelihara kulit anda dengan menggalakan pembaikpulihan sel, meningkatkan pengeluran sel yang sihat, mengeluarkan toksin, dan menghidupkan semula sel-sel baru dengan lebih efektif.



Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA


No comments:

Post a Comment