Monday 22 January 2018

10 CARA TURUNKAN DARAH TINGGI DENGAN CEPAT

Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Sekarang ni tidak kira muda atau tua, ramai yang sudah menghidap penyakit darah tinggi. Ada yang sudah mengambil buat bertahun².

APAKAH SEBAB TEKANAN DARAH TINGGI
đź”…Berusia lebih daripada 65tahun
đź”…Berat badan berlebihan
đź”…Makan terlalu banyak makanan masin dan kurang mengambil buah-buahan dan sayuran
đź”…Tidak melalukakan senaman yang memcukupi
đź”…Minum banyak sangat alkohol atau kopi
đź”…Tidak mempunyai tidur yang mencukupi atau tidur terganggu

CARA MERAWAT TEKANAN DARAH TINGGI
đź”…Turunkan berat badan berlebihan
đź”…Lakukan senanman dengan kerap
đź”…Makan makanan yang seimbang
đź”…Kurangkan pengambilan alkohol
đź”…Berhenti merokok
đź”…Kurangkan pengambilan kafein
đź”…Elakkan stress berlebihan
đź”…Sentiasa periksa tekanan darah
đź”…Dapatkan sokongan dari ahli keluarga dan rakan²

APA YANG ADA DALAM VIVIX BAGI MEMBANTU PENGHIDAP TEKANAN DARAH TINNGI
đź’ĄAnda pernah dengan tentang Resveratrol?

Resveratrol adalah antioksida terhebat yang dihasilkan oleh tumbuhan. Reaveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biase di temui dalam wain merah.

Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, US, pada tahun 1997 telah membuktikan kejayaan resveratrol dalam meneyekatkan pembahagian sel-sel kanser pada peringkat selular.

Tapi,  Vivix shaklee mengandungi 10 kali ganda lebih hebat dari Resveratrol

Vivix dirumus khas daripada 4 tumbuhan botanikal terbaik dunia iaitu :
🍇 Anggur miscardine
🍒 Elderberry
🍇 Lobak unggu
🍒 Polygonum Cuspidatum (Knowtweed Jepun)

Vivix Shaklee tidak mengadungi sebarang pengawet pewarna atau perasa tambahan serta tidak mengandungi alkohol. Malah, jika disimpan dalam tempat beku pun, ia tetap dalam bentuk cecair, tidak beku.

Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati bahawa orang Prancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain yang banyak tapu kadar penyakit tetap rendah di negara mereka.

Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia disebalik paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang ada dalam wain merah

Dan satu hidangan vivix shaklee mengandungi jumlah yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah, yang penting ,Vivix ni HALAL

Resveratrol mampu untuk membantu mengurangkan, merendahkan LDL atau dikenal juga dengan "kolestrol jahat" dan menjadikannya lebih sukar untuk tersumbat yang mana jika berlaku arteri tersumbat ni akan membawa kepada masalah ssrangan jantung.

Tambahan pula, Resveratrol telah dikenalpasti untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan tekanan darah tinggi berlaku

Jom kita baca beberapa perkongsian penghidap tekanan darah tinggi yang kini telah bebas dari penyakit mereka dengan Vivix Shaklee:




 Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA




No comments:

Post a Comment