Tuesday 16 May 2017

SAYA PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU, AREA WAKAF CHE YEH, KUBANG KERIAN, PERINGAT, MELOR, BINJAI.

ASSAMUALAIKUM

Terima kasih kerana sudi singah di vitaminOri. Kali ni saya ingin kenal diri, selain dari seorang umi kepada sang putri dan insyallah bulan 7 nanti kan bertambah lagi ahli keluarga saya.

Saya seorang pengedar shaklee aktif di kota bharu dan area berdekatan dengan nye seperti wakaf che yeh, peringat, pasir tumboh, kubang kerian, binjai dan kawasan yang berhampiran.

Ok saya kenal kan diri saya hasanah tinggal di pasir tumboh.  Menyediakan perkhimatkan C.O.D di area kota bharu, kubang kerian, peringat, binjai, pasir tumboh dan kawasan berhampiran dengan nye.

Selain dari itu saya juga menyediakan perhidmatan pos melalui (Gdek, pos laju) ke seluruh malaysia termasuk sabah, serawak. Boleh dapat pos percuma jika memenuhi terma dan syarat.

APA YANG DISEDIAKAN?

Saya bukan sekadar pengedar shaklee malah saya juga pengguna tegar vitamin shaklee. Saya berkongsi kebaikan vitamin shaklee selepas  saya merasa keberkesanan nye. Disamping itu saya juga pengedar terlatih di mana saya akan mengahadiri kelas nutrisi, kesihatan ataupun kelas produk untuk memastikan saya dapat memberi konsaltasi yang terbaik kepada anda semua.


Terdapat juga produk kecantikan yang sesuai untuk semua masalah kulit dan dapat membantu anda yang mempunyai masalah kronik.
Selain itu produk pencucian rumah, sesuai untuk semua memandangkan ia di buat dari bahan semulajadi.

KENAPA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI PERUNDING NUTRISI ANDA

Penting ke? Iya penting bagi anda untuk bijak memilih pengedar yang betul. Kerana ada beberapa pengguna shaklee yang lain datang untuk mendapatkan konsultasi tentang produk selepas ia membeli vitamin dari pengedar lain.

Anda sebagai pembeli perlu mendapat cara makan yang betul bagi setiap masalah yang anda hadapi. Hanya pengedar terlatih sahaja yang dapat membantu anda.

Saya bimbang jika anda tidak mendapat konsaltasi yang betul, produk tidak berkesan. Shaklee akan dipersalahkan. Itu yang saya risau dan sedih kerana produk shaklee sememangnye berkesan, selamat dan semulajadi akan di pertikai kan.

Sebab itu anda perlu memilih saya sebagai perunding vitamin anda bagi mengelakkan anda medapat pengedar yang salah.


Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia



No comments:

Post a Comment