Friday 26 May 2017

RESEPI SAHUR SAYA UNTUK KALI INI

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Okey kali ni saya ingin kongsi Resepi untuk Bersahur memandangkan Ramahdan kali ni saya berpuasa dalam keadaan yang sarat memgandung anak ke dua saya. Sekarang usia kandungan saya sudah mencecah 34minggu.

Untuk sahur kali ni saya up sedikit Resepi sahur dengan memgambil supplement untuk membekalkan tenaga sepanjang hari di bulan Ramadhan.

RESEPI SAHUR UNTUK IBU HAMIL


RESEPI ESP YANG BEST 
✔ESP+MILO
✔ESP+KURMA
✔ESP+SUNQUIK
✔ESP+PISANG
✔ESP+SUSU KAMBING

CARA BUAT
✔Bancuh esp dengan air masak dan blend dengan bahan yang anda ingin gunakan.
*Jangan bancuh esp dengan air panas kerana ia akan memusnhkan protein yang ada di dalam esp.

Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment