Tuesday 23 May 2017

MENGEJAR IMPIAN

Dipetang hari ni kita berangan sikit yea.. hehehe

Termenung diluar rumah sambil tamankan si debab bermain, dah alan-alan free saya nak share la sikit dengan korang yang sudi singgah ke VitaminOri ni, apa yang di menungkan di petang hari ni.

Setiap orang pasti punya impian bukan, impian kita pasti yang best-best je kan. ia lah mana ada yang berimpian sekadar ada rumah kecil ok lh, kereta kancil pun ok lah, duit cukup-cukup makan pun ok lah. Mustahil lah kan ada yang berimpian macam tu. 

APA IMPIAN SAYA UNTUK MASA DEPAN SAYA DAN KELUARGA SAYA

Boleh dikata kan setiap hari semasa perjalanan nak pergi kerja saya berangan ingin membawa ahli kelurga saya pergi bercuti bersama-sama tidak kira lah dalam negeri ataupun luar negara. Selain itu saya juga teringin sangat bantu ahli keluarga saya dalam segi kesihatan dan kewangan. 

Untuk keluarga kecil saya lak saya ingin sediakan rumah yang selesa dan selamat, kereta yang selesa untuk semua, pendidikan yang sewajarnya mengikut peredara semasa untuk anak-anak saya. Yang paling utama dalam impian saya ialah saya ingin bebas dari hutang yang ada dan saya inginkan money freedom dan time feedom.

Ruamh Banglo Moden, siap dengan Kolam Renang dan Bilik Permainan
Kereta Alphard untuk keselesaan semua penumpang

MAKLAMAT SAYA UNTUK KEJAR IMPIAN SAYA

Untuk kejar impian kita perlu mempunyai matlamat dan plan agar ia tidak tersasar jauh, matlamat saya hanya satu iaitu berjaya dalam BISNES SHAKLEE kerana itulah satu-satu nye jalan yang saya nampak sekarang, kerana shaklee memberi banyak peluang untuk kita berjaya, hanya tinggal hendak atau mahu je.

PELUANG DALAM BISNES SHAKLEE

  • Produk yang dijamin selamat, semulajadi dan berkesan
  • Pengiktirafan dan plan pampasan yang lumayan
  • Semua orang boleh melakukannya
  • Terdapat 3BONUS iaitu bonus perlancongan, bonus kereta dan bonus cash setiap bulan.
  • Dapat membantu orang lebih sihat dan bebas dari segi kewangan
Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment