Tuesday 24 April 2018

MENGATASI MASALAH SEMBELIT KANAK-KANAK-Pengedar Shaklee Kota Bharu 0139926245

Pada entri kali ini saya terpangil untuk menceritakan tentang masalah sembelit dikalangan kanak-kanak.

Mak² bila lihat si manja sukar untuk membuang mula la risaukan, macam tu juga la saya bila lihat anak sulong yang yang sebelum ni mengalami masalah sembelit.

Bila sampai sama nak membuang mula la dia meragam, asik nagis je. Masa membuang merah muka², sampai luka² bontot dia...keciankan.

Saya mula la bertanya dekat group supplement apa yang terbaik untuk masalah anak saya ni so mereka cadangankan MEAL SHAKE ni. Dan alhamdulilah selepas amalkan meal shake masalah sembelit anak saya pun dah makim kurang.

Selain dari tu apa yang saya lihat selera makan dia pun makin bertambah. Mak² bila lihat anak makan berselera apa lagi heppy la kan.

Bestkan meal shakes ni bukan sekadar menyelesaikan masalah sembelit sahaja malah meningkatkan selera makan dan banyak lagi la manfaatnye, nanti saya kongsikan pada entri yang lain pula yea.



Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA


No comments:

Post a Comment