Friday 13 April 2018

MANFAAT PROTEIN UNTUK IBU HAMIL- PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU 0139926245



Siapa Perlukan Lebih Protein?

Tidak dinafikan bahawa protein memainkan pelbagai peranan penting terhadap tubuh badan. Bermula dari penghasilan sel kepada perkembangan otot, kulit, rambut dan juga kuku, tubuh anda memerlukan protein untuk mengekalkan fungsi normal tubuh yang optimum. Walaubagaimanapun, keperluan protein harian anda bergantung kepada tubuh dan aktiviti fizikal anda.

Salah satu golongan yang memerlukan lebih Protein adalah IBU HAMIL



  • Bagi Menyokong Kehamilan Yang Sihat Kesihatan sepanjang tempoh kehamilan adalah amat penting untuk perkembangan bayi serta ibu mengandung.
  • Dalam tempoh ini, ibu mengandung haruslah mengambil protein yang mencukupi bagi memenuhi keperluan janin yang sedang membesar.
  • Pengambilan protein secara konsisten dalam tempoh kehamilan dapat membantu meningkatkan berat dan ketinggian bayi baru lahir, dan mengurangkan peratusan kelahiran bayi yang tidak cukup berat.
  • Membantu pertumbuhan dan perkembangan bayi terutamanya semasa trimester kedua dan ketiga di mana bayi mengalami proses perkembangan yang cepat.
  • Membantu bakal ibu meningkatkan otot tanpa meningkatkan lemak
Boleh baca entri ini cara-cara memilih protein terbaik anda.


Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA










No comments:

Post a Comment