Friday 7 April 2017

TINGKATKAN SISTEM IMUN ANDA SECARA SEMULAJADI

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Sebelum ni saya ada kongsikan tentang 3 perlingdungan imun kali ni saya ingin kongsikan cara tingkatkan sisitem imun badan secara semulajadi.

SISTEMI IMUN ANDA ADALAH WIRA YANG TIDAK BERNAMA

👉Sistem imun adalah penting. Ia merupakan tentera peribadi yang mengawal badan kita 24/7 untuk menentang serangan penyerang(bakteria, kulat, dan virus)
👉Bertindak sebagai satu pertahanan terhadap jangkitan dan pertumbuhan sel tidak normal.
👉Selain melindungi kita dari jangkitan, sistem.imun juga boleh mengurangkan keterukan jangkitan.
👉Keupayaan sistem imun kita untuk memgingati serangan penyakit yang terdahulu membuatkan kita lebih bersedia untuk berlawan dengan jangkitan-jangkitan seruoa pada masa akan datang.
👉Membenarkan kita sembuh lebih cepat dan mencegah daripada menghasilkan isu-isu kesihatan yang lebih serius.
👉Sistem imun yang lemah akan membuatkan kita mudah dipengaruhi kepada beberapa serangan yang boleh menimbulkan hura-hara didalam badan.

💥Mengamalkan gaya hidup yang sihat dan pengurusan tekanan yang baik, dilengkapi dengan diet yang berkhasiat dan disokong oleh makanan tambahan yang diperlukan menggambarkan pendekatan holistik dalam menjaga sisitem imun kita untuk memaksimumkan perlindungan badan kita daripada bahaya.

💥Disini saya kongsikan sedikit makan tambahan yang boleh membantu untuk memguatkan lagi sistem imun badan kita. Dalam produk shaklee terdapat set imun dewasa dan kanak-kanak.





Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia


No comments:

Post a Comment