Monday 2 January 2017

Wooow PROMOSI HEBAT SHAKLEE semperna tahun baru bulan baru

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT TAHUN BARU

Lama sudah saya tidak bersiaran di VITAMINORI ni, terlebih dahulu saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada yang sudi berkunjung ke VITAMINORI ni.

Kemunculan saya pada tahun baru,bulan baru dan hari baru ni ingin mengumumkan PROMOSI HEBAT DARI SHAKLEE. Setiap bulan tidak pernah miss shaklee mengadakan promosi. Pada tahun baru dan bulan baru ni shaklee telah mengadakan promosi pada salah satu supplement kesukaan ramai iaitu VIVIX.




Salah satu hot produk yang TERBAIK daripada Shaklee adalah VIVIX. Semestinya la TERBAIK sebab Vivix mengandungi bahan-bahan berikut yang kaya dgn POLIFENOL:

1. Lobak Ungu - Kajian yang dilakukan di Universiti Queensland, menunjukkan bahawa jus lobak ungu dapat menurunkan tekanan darah, menstabilkan gula dalam darah, dan membantu dalam memerangi penyakit hati dan jantung.

2. Anggur Muscadine - Bukan sebarang anggur. Sebiji buah anggur Muscadine macam sebesar bola golf. Berharga dalam RM 100++ sebiji. Tak tertanggung kalau nak beli hari-hari sebiji tu.


3. Elderberry Eropah - Elderberry ni kalau dalam keluarga beri dikira sebagai buah beri premium high class. Ianya bukan sebarang buah beri kerana ianya tinggi dalam kandungan polifenol.


4. Polygonum Cuspidatum - Akarnya kaya dengan kandungan resveratrol. Digunakan sebagai ubat tradisional untuk merawat rambut beruban di negara China & Japan selama lebih 100 tahun. Potensi polifenol semulajadinya adalah untuk menyokong diet yang sihat dan mampu memberi kesan positif kepada penuaan sel yang sihat.


Terbukti POLIFENOL banyak terdapat dalam 4 bahan di atas. Lagi tinggi polifenol, lagi tinggi lah resveratrol yang terbukti MELAMBATKAN KESAN PENUAAN. Ini membuktikan Vivix adalah yang terbaik.


Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya


HASANAH@NA


SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment