Monday 14 November 2016

20 MANFAAT ALFALFA SECARA UMUM

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Terima kasih kerana sudi datang ke blog VITAMIN ORI. Kali saya ingin kongsikan MANFAAT ALFALFA COMPLEX kepada yang sudi datang ke blog saya.


20MANFAAT ALFALFA COMPLEX

1) Merawat gangguan pencernaan
2) Mengawal kolestrol dalam darah
3) Menghapuskan kolestrol jahat 'LDL' dari badan
4) Bagus until pesakit diabetes kerana mengurangkan paras hula dalam darah
5) Mengurangkan risiko penyakit jantung Dan strok
6) Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7) Mengurangkan simptom menopous
8) Merawat asthma Dan lain-lain masalah pernafasan
9) Merawat masalah sembelik
10) Menyahkan toksin dalam badan
11) Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12) Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13) Membantu masalah penghadaman
14) Membantu memperbanyakkan susu ibu
15) Mengurangkan masalah pundi kencing
16) Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17) Meningkatkan kesihatan prostat
18) Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19) Menghangatkan hubungan suami isteri
20) Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Disini saya tunjukkan TESTIMONI-TESTIMONI penggunaan ALFALFA COMPLEX





Saya sendiri sudah merasai kehebatan alfalfa complax. Saya ambil alfalfa untuk masalah susu badan drop dan alhamdulilah selepas mengambil alfalfa susu saya meriah dan saya dapat susu kan anak sapa sampai umur 2 tahun lebih. Bukan itu sahaja maslah keputihan saya juga dapat di atasi.



Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment