Thursday 13 October 2016

MANFAAT MEAL SHAKES

Assalamualaikum wbt


Anda selalu dengar tentang meal shake dan meal replacement untu orang dewasa. tetapi tahukah anda terdapat satu produk shaklee yang sangat sesuai untuk kanak-kanak dan penuh dengan nutrisi walaupun sangat mudah disediakan.. Produk ini diberkan gelaran "easy on the go Meal"


SAYA PERKENALKAN MEAL SHAKES SHAKEE
MANFAAT UTAMA MEAL SHAKES
  1. Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral pleh badan kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.
  2. Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh - Kaya dengan protin ( tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain
  3. Membantu Tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotik, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  4. Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  5. Mengembalikan Seri Wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  6. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untu membnatu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  7. Kelazatan Rasanya - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktosa semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang perwarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan. 
 Siapa yang Memerlukan Meal Shakes?
  • anak mempunyai masalah sembelit
  • anak seorang yang memilih makanan (picky eater)
  • anak yang tidak mahu makan benda berkhasiat
  • anak yang sering demam / batuk / selsema (sistem imun rendah)
  • anda yang terlalu kurus dan ingin tambah berat badan
  • anda yang tidak makan sayur
  • anda yang inginkan multivitamin tetapi tidak mahu makan pil
  • ibu yang sedang hamil
  • Anda yang kurang pengambilan makan berkhasiat



Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care 
PAGEArieyana468_healthy care

 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment