Tuesday 4 December 2018

PENGAMBILAN PROTEIN DAPAT ATASI MASALAH GASTRIK

Ramai dikalangan rakyat malaysia yang mempunyai masalah gastrik,  ada yang setiap bulan terpaksa ke klinik atau hospital untuk dapatkan suntikan jika gastrik menyerang untuk melegakan kesakitan yang diaami.

Protein shaklee dapat membantu masalah gastrik anda kerana dalam protein shaklee mengandungi 9jenis asid amino yang diperlukan oleh badam selain itu ia protein shaklee yang diperbuat dari kacang soya yang berkualiti dan bersifat alkali dan mampu menutralkan lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kelenjar perut.


Apa kata anda baca testimoni akak Sharon Jane ni yang telah menggunakan protein sheklee untuk diri sendiri dan juga untuk ayah tercinta beliau.

[MASALAH GASTRIK DAPAT DIATASI SELEPAS AMALKAN ESP SHAKLEE]
Hai semua. Nama saya Sharon Jane. Berasal dari Bintulu, Sarawak. Saya merupakan suri rumah sepenuh masa.
Sejak beberapa tahun yang lalu saya sering mengalami sakit gastrik yang teramat sangat. Setiap kali gastrik datang menyerang saya terpaksa dikejarkan ke hospital atau klinik bagi mendapatkan suntikan bagi mengurangkan sakit gastrik berkenaan.
Sehinggalah saya melahirkan anak pertama pada tahun 2011 sakit gastrik masih menyerang setiap kali saya makan makanan pedas atau masam. 
Saya masih ingat lagi masa tahun 2015 saya kena serangan gastrik yang teruk sehingga kena tahan di wad kecemasan Hospital Bintulu. Saya mengalamai sesak nafas dan sakit dada. Hanya Tuhan saja tahu bagaimana rasa sakit masa itu.
Saya mengetahui tentang ESP Shaklee melalui laman satu blog bahawa ESP dapat membantu untuk diet. Memandangkan saya mengalami masalah berat badan berlebihan maka saya cuba ikhtiar dengan ESP. 
Setelah mengamalkan ESP saya perasan perubahan pada selera makan. Malah sejak amalkan ESP sakit gastrik saya tidak menyerang lagi. Saya sudah boleh makan buah kegemaran saya iaitu limau dan lemon tanpa kena serangan gastrik. 
Malah ayah saya yang juga mengalami sakit gastrik teruk pun saya perkenalkan dengan ESP. Sekarang ayah juga semakin kurang diserang gastrik dan sentiasa amalkan ESP. 
Harapan saya agar ayah turut pulih dari sakit gastrik sepenuhnya seperti saya. 
Terima kasih ESP.
Terima kasih Shaklee.


Bagaimana adakah anda rasa protein shaklee dapat membantu untuk menyelesaikan masalah gastrik anda. Esp shaklee adalah protein shaklee.


Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah


HASANAH@NA

No comments:

Post a Comment