Monday 13 February 2017

SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE KOTA BHARU

Assalamualaikum..
Saya  pengedar sah Shaklee Malaysia (1191572)

Kalau perlukan vitamin semulajadi untuk kesihatan, kecantikan, kecergasan boleh hubungi saya..

 Disini kami ada menawarkan supplement SHAKLEE seperti :-
 Set Kecantikkan,
 Set Kesuburan,
 Set Kehamilan,
 Set Penyusuan,
 Set Berpantang,
 Set Ekzema/Resdung/Asma,
 Set Kanak-kanak,
 Set Kurus,
 Set Tambah Berat,
 Set Kencing Manis,
 Set Darah Tinggi,
 Set Buasir,
 Set Migrain,
 Set Sendi/Tulang/Lutut,
 Set Jantung Sihat,

Terdapat juga produk pembersihan wajah
Produk cucian harian utk rumah
 dan lain-lain...

Kalau tak perlukan sekarang mungkin bila-bila perlu boleh hubungi saya juga..


Terima kasih sudi baca..

Call@sms@whatsapp 0139926244
Fb: Nur Hasanah
Page: Arieyana468_healthy care
Ig: Arieyana468_healthy_care


Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment