Wednesday 12 October 2016

Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu,KELANTAN

ASSALAMUALAIKUM


Hai hari ni saya nak kongsikan tentang PENGEDAR SHAKLEE. Saya NURHASANAH merupakan pengedar tegar SHAKLEE, saya dan keluarga dah merasai kebaikan shaklee jadi saya ingin kongsi kebaikan bersama-sama mereka yang ingin hidup lebih sihat.

Ramai di antara anda masih mencari-cari kat mana boleh dapatkan produk Shaklee kan? Jangan risau..Sekiranya anda berada di kawasan Kubang Kerian dan Pasir tumboh serta kawasan Wakaf Che Yeh..anda boleh menghubungi saya 013-9926245 or 017-9536864.. Insyaallah saya akan COD di kawasan-kawasan ini tapi kalau nak walk in pun boleh jugak, boleh gunakan ID1191572 (NURHASANAH) saya di cawangan Shaklee iaitu bertentangan dengan Billion, di buka setiap hari kecuali hari jumaat..dan Sabtu buka pada minggu 1 & 3 sahaja.

Dan sesiapa ingin menjana pendapatan bersama Shaklee, saya sangat mengalu2kan kedatangan anda dalam kumpulan besar kami. Insyaallah Saya akan berikan yang terbaik untuk anda. Pendapatan lumayan?itu anda yang tentukan. Saya akan berikan jalan dan anda besarkan jalan itu sendiri jika anda ingin berjaya. Hanya rm70 seumur hidup anda mampu mengubah kehidupan anda sekarang. Serius nk berjaya? boleh buat belian rm600 dan anda akan dapat keahlian percuma. Warga kelantan yang ingin berjaya..cepat hubungi saya..insyaallah. Kita gempur branch sama2..



Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya


HASANAH@NA


SMS/WHATSAPP0139926245 
FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment