Saturday 23 April 2016

TENTANG SAYA

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

 

BISMILAH

***************************

****************************
Saya Nurhasanah @ NA berasal dari KOTA BHARU,KELANTAN, sudah berkahwin dan mempunyai seorang puteri. Seorang yang berkerjaya dan supermom kepada sang puteri. Mula berkenalan dengan SHAKLEE selepas mempunyai masalah PENYUSUAN. Selepas mendapat FEEDBACK yang BAGUS dan MEMUASKAN rasa ingin berkongsi kebaikan dengan mereka yang memerluakan.

Saya adalah Pengedar Sah SHAKLEE dengan ID1191572 di kawasan sekitar KOTA BHARU, KUBANG KERIAN, KADOK, PERINGAT dan kawasan yang berhampiran dengan nya. Luar kota bharu tiada masalah kerana kita ada perhimatang POS.

Terima kasih kerana berkunjung ke blog saya. Bisness SHAKLEE adalah bisness PARTIME saya dan insyallah akan jadi FULLTIME suatu hari nanti kerana ia dapat diwarisikan kepada ahli keluarga terdekat. Blog ini saya kongsikan perjalanan bisness saya, produk-produk, testimoni dan info-info berguna untuk semua pengujung.

Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP: 0139926245
FB: Arieyana April
IG: Arieyana468_healthy_care
PAGE: Arieyana468_healthy care

 Pengedar shaklee kota bharu, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment