Friday 14 December 2018

POLIFENOL - ANUGERAH SEMULAJADI DI DALAM BOTOL

Menjadi produk terlaris, tidak diragui lagi bahawa minuman campuran botani ini disukai ramai. Berikut adalah 6 SEBAB mengapa anda juga akan menyukainya.


 1. KERANA IA SEDAP

Minuman campuran botani yang sedap ini mengandungi ekstrak Polyganum Cuspidatum,  Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.  Campuran unik ini memberikan anda polifenol, bahan semulajadi yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan dengan rasa hebat.

 2. POLIFENOL BAIK UNTUK BADAN

Istilah polifenol digunakan untuk menggambarkan kumpulan tumbuhan yang mempunyai faedah antioksidan dan kesan perlindungan terhadap penuaan selular .

Polifenol adalah sebatian antioksidan semulajadi yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan benih dan buah-buahan termasuk anggur, memberi mereka warna sambil melindungi mereka daripada penyakit.

Malah penyelidikan yang terkini mencadangkan bahawa polifenol mungkin memberi pelbagai manfaat secara biologi serta berterusan meningkatkan kesihatan manusia .

 3. KEKAL BERTENAGA DENGAN POLIFENOL

Hidup dengan penuh semangat dan bertenaga bersama gabungan polifenol yan betul. Kajian makmal dan klinikal terkini mencadagkan bahawa  polifenol yang terdapat dalam Anggur Muscardine, Eldeberi Eropah, Lobak Ungu dan Polyganum Cuspidatum dapat membentu meningkatkan tenaga dalam sel agar mempunyai stamina yang lebih lama dan kekal bertenaga menjalankan aktiviti yang digemari.

 4. 1 SUDU SETIAP HARI UNTUK PERMULAAN YANG HEBAT

Sedikit namum berkhasit. Mengandungi campuran ramuan asli yang pekat. 1 sudu teh memberi anda nutrien unuk mengalami sendiri peningkatan pretasi, fokus dan tahap tenaga. Ambil secara terus atau campur dengan minuman anda, elok dihidang sejuk.

 5. GABUNG DENGAN NUTRIEN LAIN RANSANGAN YANG HEBAT.

Minuman campuran botani polifenol serba boleh ini melengkapkan semua jenis diet dan menciptakan kesan bersinergi untuk keberkesanan maksimum dengan nutrien lain.

 6.MINUM DENGAN FIKIRAN YANG TENANG

 Minuman botani ini berstatus halal dari islamic services of American (ISA) yang di iktiraf oleh JAKIM

Sudahkan anda tahu produk minuman botani apa yang mengandungi polifenol. Vivix shaklee adalah salah satu minuman botani yang sangat digemari oleh orang ramai.


Dan untuk pengetahuan anda pada 15/12/18 pihak shaklee akan mengadakan promosi dan produk vivix adalah salah satu produk promosi. Anda wajib rebut peluang ini kerana dengan pembelian twin pack vivix anda dapat:-
  • Free postage
  • Free membership
  • 10% discount 
  • Rebate cash 
Sebahagian daripada testimoni pengguna vivix shakee.



Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawah



HASANAH@NA



No comments:

Post a Comment