Monday 12 March 2018

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Disebabkan ramai yang hubungi saya bertanyakan bagaimana nak join ahli, disini saya kongsikan tips untuk join sebagai ahli shaklee.




2 CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE


1. DAFTAR AHLI SHAKLEE secara online, dengan hanya isi form dibawah, selebihnya, saya akan uruskan pendaftaran direct dengan pihak shaklee. Atau boleh jugajuga,  terus tekan link whatsapp saya ini untuk direct pada saya www.wasap.my/60139926245/joinshaklee



 
2. Boleh juga daftar ahli shaklee dengan terus ke mana-mana cawangan shaklee terdekat dan isi form. Namun, anda masih perlukan no ID SPONSOR. Jadi, boleh guna nombor ID saya, iaitu 1191572. NAMA SPONSOR: NURHASANAH BINTI MOHD SHAARI dan isi borang secara manual.




BERAPA YURAN UNTUK DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE?

OK.. Ramai juga yang tidak tahu tentang ini.. Anda boleh pilih untuk daftar secara berbayar atau pun secara percuma.

1. DAFTAR AHLI SHAKLEE DENGAN MEMBAYAR YURAN.


  • Anda boleh isi form diatas dan terus bayar rm69 untuk yuran keahlian serta dapat beli produk dengan harga ahli. Kau memerlukan kos pos(daftar secara online, kos pos rm10.60 sahaja yang dikenakan)
2. DAFTAR SECARA PERCUMA
  • Jika anda membuat 200uv(point) anda layak untuk mendaftar secara percuma. 200uv tu dalam rm700 berlian retail. (Lebih murah sebab dah daftar ahli)
  • Atau boleh juga hubungi saya terus untuk saya kirakan macam mana nak dapatkan 200uv tu. Insyallah saya akan cadangankan ikut keperluan.
Anda sudah faham bagaimana ingin mendaftar sebagai ahli shaklee?

Jom daftar sekarang!!! Tapi sebelum itu pastikan anda sudah tahu PERKARA YANG ANDA PERLU TAHU SEBELUM DAFTAR AHLI SHAKLEE

JANGAN LUPA, ANDA BERHAK MENDAPAT KHIDMAT KONSULTASI DAN RUNDINGAN PERCUMA DARI SAYA

Jika berminat dengan supplement semulajadi dan ingin menambah income bulanan anda boleh hubungi saya untuk konsaltasi percuma atau anda boleh dapatkan produk melalui esell di bawa



HASANAH@NA

No comments:

Post a Comment