Wednesday 5 April 2017

PERMULAAN ASAS UNTUK KEHIDUPAN YANG LEBIH LAMA DAN SIHAT

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kerana sudi datang ke bloq VitaminOri.
Hari ini saya ingin kongsikan Permulaan asas untuk kehidupan yang lebih lama dan sihat. Ia mungkin ramai yang berfikir panjang usia kita ditentukan oleh allah s.w.t tapi kita sebagai umat perlu berusaha untu kehidupan yang lebih sihat dan sejahtera.

ADAKAH ANDA TAHU SAINS TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA IANYA TIDAK MUSTAHIL UNTUK KITA MENJALANI KEHIDUPAN YANG LEBIH SIHAT DAN LAMA

Tubuh yang sihat bermula dengan kesihatan sel-sel tungal itu sendiri. Makanan yang di ambil untuk sel-sel ini akan menentukan kesihatan dan kesejahteraan secara keseluruhan serta memberi kesan dramatik apabila usia anda semakin meningkat.

Walau bagaimanapun, sel-sel anda terus mengalami kerosakan akibat pendedahan persekitaran harian, tekanan bahkan melalui makanannyang menghasilkan radikal-radikal bebas. Radikal-radikal bebas ini memberi kesan buruk bagi tubuh dan menyebabkan sel-sel kita menjadi semakin lemah dan tidak berfungsi, seterusnye menyebabkan tindak balas keradangan yang boleh menyumbag kepada penuan selular.

JANGAN BIMBANG, TERDAPAT SATU PENYELESAIAN UNTUK MENCEGAH PENUAAN SELULAR

Resveratrol dan polyphenols telah terbukti berupaya meneutralkan radikal-radikal bebas toksik untuk melambatkan proses penuaan di peringkat selular. Polyphenols adalah sekumpulan fitokimia yang terdapat pada tumbuhan dan buah-buahan yang memberi mereka warna serta pada masa yang sama melindunginye daripada penyakit. Malah, penyelidikan terbaru mecadangkan bahawa resveratrol dan polyphenols berupaya melambatkan proses penuaan dan menyebabkan jangka hayat yang lebih lama dan sihat.



ADAKAH ANDA TAHU DALAM VIVIX SHAKLEE MENGANDUNGI RESVERATROL DAN POLYPHENOLS

Formula lazat yang kaya dengan polyphenols, yang tergolong dari kumpulan phyyochemical berasaskan tumbuhan membantu dalam menjaga kesihatan sel anda. Vivix dihasilkan oleh campuran botanic Ployganum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Gabungan istimewa berasaskan dari Anggyr Muscadine, menggunakan proses ekatraka berpaten.

VIVIX:
👉 SEMULAJI SEPENUHNYA
👉TANGGUHAN BERPATEN
👉RAMUAN UTAMA YANG DIKAJI SECARA KLINIKAL
👉EKSLUSIF UNTUK SID SHAKLEE


Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP0139926245
 FB: Nur Hasanah 
IGArieyana468_healthy_care
 PAGEArieyana468_healthy care
 
 Pengedar shaklee kota bharu, wakaf che yeh, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment