Sunday 24 April 2016

VIVIX

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

VIVIX – ANTI PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR

APA ITU VIVIX?


 VIVIX SHAKLEE ialah supplemen anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Dalam kajian makmal, ramuan VIVIX telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan  pada tahap sellular.
4 mekanisma penuaan pada tahap sellular:

1)      Kerosakan DNA
a.       Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hamper sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetic, menghassilkan satu ‘typo’ (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
b.      Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sellular DNA

     2)      Pengawalan Genetik
a.       Pengawalan genetic menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
   
     3)      Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun oleh Sel-sel
a.       Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
    
    4)      Penimbunan protein AGE
a.       Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE

      VIVIX juga menolong membantu untuk menjaga / memelihara:
  • kesihatan jantung
  • kesihatan otak
  • kesihatan sistem imun
  • kesihatan sendi
  • perlindungan antioksidann
  • peningkatan tenaga pada tahap selular
  • kesihatan dan kesejahteraan 





Jika berminat dengan supplement semulajadi ini anda boleh hubungi saya

HASANAH@NA

SMS/WHATSAPP: 0139926245
FB: Arieyana April
IG: Arieyana468_healthy_care
PAGE: Arieyana468_healthy care

Pengedar shaklee kota bharu, kubang kerian, pasir tumbuh, melor, binjai dan kawasan berdekatan dengan nye. Pengeposan seluruh malaysia

2 comments: